ג'ינגלים - למה אנחנו צריכים אותם?

למה אנחנו צריכים את הג'ינגל בעצם?

ג'ינגל מדויק נותן לעסק ערך מוסף ולמעשה מעניק ללקוחות התייחסות מיוחדת.

כל בית עסק בימינו רוצה להגיע לכמה שיותר אוזניים כדי לשווק את עצמו.הדרך הקצרה והיעילה ביותר לאוזנו ולליבו של כל לקוח היא - המוזיקה.
מיתוג קולי ומוזיקלי שמייצג בצורה ייחודית את בית העסק שלך בלבד.

משהו שניתפר בדיוק לפי הבקשה שלך ולפי המידות של בית העסק שלך.
בין אם זה עסק קטן ובין אם זה עסק גדול, יחודיות היא מילת המפתח.
משהו שאין שני לו, משהו שניתפס באוזנו של הלקוח ולא עוזב. 
לחן קליט , מוזיקה מדבקת והמילים הנכונות מעלות את ערך החברה בעיניי הלקוח ומקשרות את התדמית של הארגון לדברים חיוביים.

איזה סוג ג'ינגל צריך העסק שלך? 

ישנם כמה סוגים של ג'ינגלים מקצועיים שאפשר להפיק .
הכל תלוי היכן מתנהל העסק שלך, ומה סוג קהל הלקוחות שלך. 
אם בחברה שלך יוצרים קשר דרך הטלפון אז - ג'ינגל שהוא סוג של "המתנה לשרות " יכול להתאים לך. בזמן שהלקוח ממתין על הקו אתה מעביר לו את המסר והאינפורמציה שחשובה לעסק שלך. המתנה נעימה מועילה גם לנוחות הלקוח שלא יתיאש וינתק וגם לחברה שלך שיכולה לתקשר בצורה הזאת עם הלקוח. ג'ינגלים לטלפון או לסלולרי - היא דרך מאוד יעילה ומקצועית ליצור אמינות בעניי הלקוח ולקשר אותו מוזיקלית לחברה שלך. 
ישנה אפשרות גם ליצור ג'ינגל קריינות מקצועי למרכזיה של העסק שלך. מנגינה שמלווה בקריינות מקצועית ואינפורמטיבית שתשרת את נתבי התקשורת של החברה שלך.
צורה רחבה יותר של שיווק בעזרת הג'ינגלים היא - ג'ינגל לרדיו. במקרה הזה ההפקה היא קצת שונה ויש לה סטנדרטים טיפה אחרים. היא מתאימה גם לחברות גדולות אך גם לחברות קטנות בתחילת דרכם. תשדירי רדיו היא הדרך היעילה והמהירה ביותר אל אוזנו של הלקוח שנמצא כל היום בדרכים ומאזין לרדיו לצורך העברת הזמן.
לסיכום:
השיווק הקולי והמוזיקלי הופך כיום לכלי הכרחי לכל חברה ולכל בית עסק. אם אתה רוצה לקדם את בית העסק שלך ולהגיע לקהל רחב, לקשר את בית העסק שלך למסר יצירתי ומקצועי - ג'ינגל זאת הדרך. רק לבחור את צורת הג'ינגל המתאימה לך ואפשר לצאת לדרך.

 
 
 
 
;